hej hej halla

Nu ar det ny vecka och halloween som alla har pratat om sen jag kom ar over. Nasta besatthet blir val thanksgiving och sen juul. Halloween var superb fast allting blev lite sent. Jag och E korde ivag sa fort vi var klara for dagen i fredags men eftersom min vardfamilj skulle pa trick-or-treat party sa var det mitt jobb att se till att de kom ivag och hade med allt de behovde, sa gjorde det att det blev ganska sent innan vi kom ivag. Vi korde till M och C jobb och hamta nycklar till lagenheten sa att vi kunde gora vid oss dar. Efter att ha agnat ca en timme till att fa deras hund att acceptera E sa kunde jag antligen ga in och duscha. Vid halv elva var vi klara, ca 2 timmar efter planering. Vi korde tillbaka till deras resturang och motte upp dem for att ga till ett stalle som skulle vara skitkul. Det var jattetrakigt.  Vi gav upp efter en drink och stack ivag till karaokebaren dar vi alltid hamnar. Dar var inte sa mycket folk som vanligt och musiken var samre an annars men det var najs anda. Det e bara sa trakigt att sticka hem vid tva varje gang. Folk fragar ofta om vi ska med pa efterfest men av erfarenhet sa vet jag att det ar dar som den bra fyllan gar over till spyfylla vilket bara e jobbigt.
Natten till lordag sov jag typ ingenting pga av mitt stora redbullvodkaintag vilket gjorde att jag var helt dod pa lordagen. Vi korde till hollywood och at pa IHOP(international house of pancakes) och gjorde sen en lite turistvanda pa walk of fame. De skulle ha en filmpremiar pa kvallen sa det holl pa att fixa med roda mattan och dar stod paparazzis och vantade. Tyvarr sag vi inget mer spannande an sa eftersom vi var bakis och inte orkade sta dar och vanta till kvallen. Istallet agerade C tursitguide och tog oss pa en grande tour bland alla mansions i The hills. Vi fick aven en fin tur runt burbanks filmstudios som disney,WB och dreamsworks plus se de fina villorna i bergen runt burbank pa kopet.
Nar vi kom tillbaka akte jag med E till westminster och hamtade min bil for att sen kora tillbaka. Tanken var att vi skulle akt till en movie wrap fest som Ms kompisar hade med sitt filmteam for att fira att deras film ar klar. Men det blev att vi var hemma och sag pa film istallet pga trotthet,magont,bakfyllam.m
Pa sondagen akte jag hem nar de borjade jobba och la mig och sov vid poolen ett tag. Jag var deppig,trott och sleten sa familjen tog med mig till Spectrum(utomhuskopcentret) och bjod mig pa varldens basta mexicanska mat: Rubios. Dar  e jattefint pa spectrum speciellt nu nar det har satt upp en isbana och alla lampor lyser pa kvallen nar det e morkt. Snart e det jul (jaja tva manader)och da ska min kara sambo antligen komma och halsa pa. Onskar bara att han kunde ta med vara sota kissekatter ocksa sa hade allt varit perfa..och alla andra i familjen ocksa forstas.
Jag borjar att bli forkyld sa jag ska nog ga och lagga mig nu sa att jag far vila lite och hoppas att det inte blir varre.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0