Helgen

Jag stannade kvar i OC i helgen och tanken var att det skulle bli en lugn och billig helg. Istallet blev det fest och fattigdom.Fredagen var stressig som vanligt med skola,barnpassning och hinna med att gora ngt pa kvallen. Det blev bio med E. Vi gick pa premiaren av twilight. Filmen var helt okej, lite halvspannande med alla fjortisar som skrek varje gang den heta skadespelaren var i bild, Kommer inte ihag vad han heter nu, men Robert ngt. Vi gick pa bio pa spectrum, jattemysigt pa en fredagskvall. Alla affarer e oppna, band som spelar, resturanger o sant. I lordags var jag hos frisoren med min vardmamma och slingade haret. Det blev jattefint. Fattigt att man maste betala 10-15 dollar i dricks varje gang man ska dit bara. Plus att de tar betalt 5 dollar for att de tvattar ur min harfarg efter med schampoo :( ska ga hem med harfargen kvar nasta gang. Efter frisoren at vi lite BLT:s till lunch, vilket ar gott men inte sa nyttigt.
Senare pa em blev det Sverigemote pa IKEA. Jag korde dit och traffade E och tva andra svenska tjejer.En som e aupair i LA och en annan tjej som har varit har i ett och ett halvtar och jobbar litta. Bada mkt trevliga.
Pa kvallen stack vi ivag pa pyjamasparty hos den ena tjejens kompisar. Pyajamasparty betydde ett hus som fem collegestudenter delar med ca 40 gaster. Bra fest, trevligt folk. Vi sover over dar eftersom det e for langt att ta taxi hem och ingen kande for att strunta i att dricka. Lite jobbigt nar jag vaknade efter tre timmar med grym huvudvark bara. Ska aldrig mer dricka vin, mkt battre med typ grogg sa att man inte blir sa uttorkad. Vid atta sa overtalade E oss att kora darifran eftersom alla i huset var vakna och allt var bara allmant jobbigt nar man var bakis. Vi stack en svang till target for att inhandla huvudvarkstabletter, gatorade och nasspray..allt man behover nar man e bakis. Darefter blev det starbucks. Jag hade bytt om fran pyamas till jeans men tva av de andra hade fortfarande sina byxor pa sig..folk kollade lite konstigt. Efter var lilla fika korde vi tillbaka till S for att jag och E skulle kunna ta min bil och kora tillbaka hem. Jag bad snallt om att fa lana ett totteband sa att jag kunde satta upp mitt festluktande har innan jag kom hem, varav alla borjar skratta hysteriskt och undrar vad fn ett tUtteband ar. Det ar inte latt att vara ensam skaning.
Resten av sondagen som skulle agnas at att aka till stranden med tyskarna blev istallet fem timmars somn.

Idag ar det tisdag sa nu ar det bara en och en halv dag kvar till familjen ska till Indiana for thanksgiving och jag far fem dagars ledigt..jaaaa
Jag ska kora dem till flygplatsen pa morgonen och sen tillbaka for att vila, packa och duscha. Vid elva ska vi vara hos Chads moster som bor i Newport for att spendera hela dagen med hans slaktingar. Dar e pool och spa avdelning som jag och Mia ska utnyttja medans maten lagas. For Chads del blir det nog football. Pa kvallen kor vi till LA dar jag ska tillbringa min ledighet.
Nu vaknar bebis Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0