Sjauk

Jag e forkyld, fruktansvart irriterande. Det ar varmt igen for forsta gangen pa flera dagar och jag hade kunnat ga och simma och sola hela morgonen men istallet e jag hemma och snorar. Maste dessutom jobba om nagra timmar eftersom sjukdom inte kanns sa accepterat har. OCH vi fick telefonrakningen  mobilerna igar och den var pa 400 dollar.    Varav 260 dollar e pa min telefon.Jag har inte ringt till Sverige och pratat utan jag har bett folk ringa upp, vilket enligt min vardmamma och mig inte borde ha kostat ngt. Jag brukade ringa till min syster ganska ofta innan jag kom hit och da var det bara minuter som tickade inte massa extra utover det.  Varje gang jag lyckats spara pengar har sa kommer det trevliga overaskningar som tandlakaren och telefonrakningen. :/
Imorgon har jag skola,jobb och pa kvallen sa ska en av M:s kompisar har middag dar de ska dela ut klader och skor som blev over fran en film som de precis blev klara med. Lite mat, vin och gratisgrejer later perfa bara min forkylning kan forsvinna nagorlunda sa att jag kan aka dit. Gnaallig mm. Nu ska jag forsoka fa tag pa min sambo i Sverige utan att ringa fran mobilen, utan att han ar inloggad pa skype och utan att det gar att ringa utomlands fran hemtelefonen.
HADE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0