Torsdag 13 nov

Snart e det helg igen..underbart. Jag maste komma over min vardagsfobi och lara mig att uppskatta vardagrna lite iallafall. Under veckan har det inte hant ngt speciellt, tiden gar sa fort har. I tisdags korde jag till skolan for att ta igen de timmarna jag missade forra veckan nar jag var sjuk. Saddleback college ligger i Mission Veijo som ligger ca en halvtimme bort. Jag slapade mig upp och stack dit trots att jag var supertrott efter att ha sovit daligt natten innan, allt man hor natterna igenom ar grat och I waant milkyy vilket gor att det kan vara lite svart att sova ibland. Nar jag kommer till skolan sa ar parkeringarna helt tomma och det visar sig att alla skolor ar stangda for att det ar Veteransday. Jag korde tillbaka hela vagen och stack till poolen istallet, vilket iofs e ganska najs. Vadret har e helt ok pa dagarna men blir lite kallare pa kvallen nar solen gar ner, typ lite som pa varen hemma nar det val ar sol. Det e iallafall oftast varmt pa morgonen innan jag borjar jobba sa att jag kan simma och sola lite varje morgon. Det e lite trakigt bara att det ar den enda lediga tiden jag har pa dagen. Eftersom jag slutar 9.30 sa e det lite sent att hitta pa ngt med folk som har slutat redan vid 6. Fast jag har iofs hela helgen sen.
Imorgon ar det fredag och da ska jag till skolan med S och A, jobba nar jag kommer tillbaka vid fem och sen hitta pa ngt med E pa kvallen. Hade varit kul att ga ut i Newport och festa men det e lite halvbra om vi kommer hem till vara odrickande vardfamiljer sen efter. Vi kanske far bowla eller ngt istallet. Pa lordag ska jag jobba nagra timmar sa att mina vardforaldrar kan ga ut och ata lunch tillsammans for forsta gangen pa hundra ar. Forhoppningsvis kommer de hem runt tva igen sa att jag kan gora alla manniskor i bilkoer sallskap och kora till la. M ska bjuda pa kaldolmar sa vi ska ha lite svennemiddag mmm..nu grater ett barn Heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0