Antligen Fredag :)

Nu ar det fredag kvall och vi har precis kommit hem fran ett kopcentrum med massa underbara buktiker som louis vitton och jimmy choo. Men eftersom jag tjanar hela 180 dollar i veckan sa fick jag shoppa lite pa HM istallet. Ikvall e det lugn kvall. Jag ska bara gora spannande saker som att se pa the office och kora till ett cvs; I morgon e det lite roligare. Det ar tankt att vi ska till en strand som heter costa del ngt men eftersom det verkar som att det ska bli den forsta kalla dagen sen jag kom hit pa sa kanske det blir andrade planer till shopping eller ngt annat. Pa kvallen ska jag och de tyska bajbsen aka till west hollywood och FESTA :) Antligen. Jag festade forra helgen men det ar ocksa det enda jag har hunnit festa sen jag kom hit sa det ska bli roligt. M och C som far agera mina foraldrar ibland har ska vara ansvariga och duktiga genom att hamta mig sen pa kvallen. Da slipper jag aka anda till OC for att sova plus att jag kan dricka lite sa det e perfa.
Annars sa har veckan sett ut som vanligt forutom att jag borjade college i tisdags, Jag ska ansalange lasa engelska och vanta ett tag med psykologi. Jag foljde med nagra andra tjejer for att registrera mig men fick gora tva test och kunde borja direkt. Det forsta testet visade att jag har samma kunskaper som en 11-12 arig amerikan och de andra som en 13-14 aring. Vilket later efterblivet men ar ganska okej for att inte vara fodd har. Forhoppningsvis blir det mkt battre under aret som kommer;
Jag har varit vid poolen med barnen nastan varje dag eftersom det har varit sjukt varmt har i veckan fram till idag.  Nar bebisen kanner for att sova i sin vagn sa ett det perfekt eftersom jag kan springa runt med den aldsta i solen och bada lite da. Nu ska jag ivag och shoppa lite ospannande saker.
Ha en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0