Faan

Jag skrev ett jattelangt inlagg som raderades sa nu skiter jag i det och summerar allting snabbt eftersom jag e trott och vill sova.
Forra helgen: blev inte santa barbara utan akte till M och C. Festade pa fredagen, hade jattekul blev for fulla som vanligt.Pa lordagen akte vi runt i hollywood och Burbank for att hitta hallowendrakter. Alla hittade tillslut varsin efter hundra timmars letande. Jag- Pink ladie, M- doskallecheerleader, C- Obama.  Natten till sondag fick jag panik for att jag intte visste om vi skulle stalla om klockan eller inte. Sa jag vackte alla sa att vi kunde losa det for att jag skulle veta nar jag skulle vara tillbaka i OC pa morgonen. Det visade sig tillslut att vi staller om klockan en vecka senare har. I sondags akte jag till en finfin strand som heter corona del mar och traffade S, A och E. Pa kvallen hade vi aupair mote pa scary farm. Laskiga skadespelare som motorsagmassakern nar man gar runt i morker och dimma, ett onda dockan hus med psykmusik m.m
I morgon ar det hallowen. Jag och E skulle egentligen till west hollywood men det blir burbank istallet dar vi antingen ska pa fest eller ut i Downtown. Berattar mer pa lordag nu ska jag sova.
Happy hallowen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0