Ny vecka..

Helgen ar over och mandagen ar Antligen over. Det ar alltid jobbigt nar man har varit ledig och haft varsta semesterkanslan i la for att sen aterga till att passa barn och vara trott.  Idag har det varit ratt okej forutom under slutet av kvallen nar det bara var grat och gnall pga trotthet . Det har farit lite kyligare an vanligt under helgen men idag var varmen tillbaka.
Helgen var bra forutom vadret.  Vi var besvikna over att det var for kallt att aka till stranden sa vi tankte shoppa lite pa ett stort kopcentrum som heter orange block istallet. Men nar vi skulle hamta upp en tredje tjej innan vi akte dit sa korde vi vilse vilket hander for ofta. Darfor blev allt helt forsenat sa vi fick stanna pa ett fattigt kopcentrum med trakiga affarer pa huntington beach istallet.
Pa kvallen korde vi till west hollywood for att parta litta. Tyvarr korde vi=tyskarna vilse da ocksa vilket gjorde att vi var framme mkt senare an planerat. Jag hann iallafall vara pa tre stallen innan M och C kom och hamtade mig. Tva straight och ett gaystalle. West hollywood ar kant for att ha mest gaybarer.
I gar hande inget speciellt. M tvingade mig att hjalpa henne att oppna restaurangen nar jag var bakfull och trott pa morgonen. Nar jag lyckades smita darifran sa gick jag till kopcentret som ligger i downtown Burbank och inhandlade en troja ett ett par granna uggs. Eftersom det var sk host dvs 17-18 grader i helgen sa tog alla pa sig sina uggs for sasongen. Jag tankte vara lite normal och vanta till det blir lite kallare eller ha dom nar vi ska till colorado efter jul och halsa pa C:s la familia. Innan de lamnade mig sa at vi pa Ikea. Vi at en fin buffe bestande av kraftor och kottbullar. Tyvarr har de problem med att servera normal potatis har sa man far alltid potatismos istallet. Folk tittade lite acklat pa oss nar vi at kraftorna. Jag forstar inte varfor det e inget fel med att suga ut all kroppsvatska fran ett dott djur med ogon och allt kvar.
Innan jag borjar imorgon tankte jag aka till en designer outlet med tyskflickorna...ska bara losa pengafragan forst. Jag har 20 dollar kvar och det far man inte sa manga fina designerklader for.
Nu ska jag lagga mig och titta pa the office for att sen soova. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0