Hollywoodparty

Fan vad kul det var. Dj:n var ingen annan än självaste Macy Gray ,  så jäkla coolt .  Det började förstås lite stelt med endast de halvcoola människorna som oss, eftersom hollywood människor alltid kommer sent. Vid elva tiden blev festen riktigt bra och vi träffade en massa trevliga människor. Mia lyckades även med konststycket att anställa en superrolig gaykille a´la West hollywood som manager och sparka mig!? Snorunge..bara för att jag inte ska vara här under några år så tycker hon att hon behövde en bättre.  Chad bytte många business kort.  Flera på festen var imponerade av att han var anställd på företaget som hade invigningsfesten och ville nästla sig in genom att imponera på honom vilket var lite roligt att se. Där var tydligen kändisar förutom Macy Gray men det var mer sådana kändisar som man känner igen men inte riktigt vet namnet på. En av personerna vi träffade hade tex varit en av piraterna i pirates of the caribbean 2 och lite annat som har visats på sistonde..kommer inte i håg hans namn bara. Jag lyckades få några bra bilder under kvällen men vi hittar inte sladden så jag får vänta med att ladda upp dem tills den är tillbaka.
I kväll ska jag ut i West hollywood med mina tyska babes. Tror att det blir någon av gayklubbarna som vanligt, vilket passar oss alla perfekt eftersom att ingen av oss är singel.
Pusss

// Linda

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad kul! jag blir avis, jag vill osse =)

2009-08-02 @ 00:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0