Sista lördagen i city of Angels

Idag är det  beach day. Varje helg har vi en beach day då vi åker till stranden, äter skräpmat, slappar av och enligt Chad så måste alla vara snälla mot varandra. Så nu tänkte vi se om vi kan rota fram lite mat att ta med eller förhoppningsvis köpa något att äta på vägen dit istället. Jag ska föräta mig klart på pizza och hamburgare nu innan jag åker hem så att jag inte vill äta sånt när jag och Mattias ska bli nyttiga.
Chad och Mia var förresten statister i en film i onsdags. Det var en high school graduation film där Mia fick vara Cheerleader och Chad var football spelare. Statisterna fick vara ute i solen hela dagen medan det "riktiga" film crewet fick vara inomhus mellan tagningarna. Detta ledde till att Chad brände sig rejält och har nu en hy som påminner om gummi, så det ska bli intressant att se hur hans ansikte överlever en stranddag.  Ikväll tänkte vi gå ut och festa litta om vi fortfarande känner för det efter en heldag i Malibu.
Puss paj

// Linda

Kommentarer
Postat av: peeson

hahahahaha gummihue...hur gick det? mahahaha känner igen mig som fan /rostbiff

2009-08-10 @ 11:15:25
Postat av: Emma

hej,

allt bra? =)

2009-08-10 @ 18:18:03
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Anna

Oh, snart kommer du him till oss =) =)

2009-08-12 @ 09:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0