Snart dags att åka hem..

Imorgon är det dags för mig att åka till Sverige. Detta känns som hemma för mig nu vilket Sverige iofs också gör fortfarande. Jag får väl se det som en positiv grej att ha två länder i världen att kalla hemma.  De senaste dagarna har jag sagt hejdå till alla utom min syster och hennes man, vilket kommer att bli otroligt jobbigt. Samtidigt försöker jag att tänka på hur många gånger jag och Mattias har rest fram och tillbaka mellan LA och Sverige det senaste året utan problem. För några år sedan kändes det omöjligt för mig att komma hit men när man väl har tagit steget så är det inte svårare än att åka någonstans i Europa. Jag har packat det mesta och hoppas på att de är snälla mot mig på flygplatsen i morgon, så att jag slipper betala alltför mkt övervikt.  Vi var och lämnade tillbaka min bil till familjen igår så nu har jag ingen bil, vilket betyder att jag och Mia är fast här hemma idag eftersom Chad jobbar.  Jag tvättar och Mia jobbar med ett av sina manus. Hon har lite projekt på g som vi ska berätta mer om när allt är klar och bestämt :) Men det är väldigt positivt iallafall.
Nu är det dags för lunch, Omelett a´la Mia. Vi ses i Sverige!
Puss

// Linda


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart som fan att det är jobbigt att säga hejdå, speciellt till Mia & chad. =( Inte roligt!



Men du är såååå välkommen hem, det ska bli så kul! Som vi har längtat =)



Kram

2009-08-13 @ 17:42:16
Postat av: Emma full som ett arsle

Linda I miss you! Snart kommer du hem och då måste du bjuda över mig till den södra sidan. Dalarna vs. Helsingborg. Baj bja

2009-08-28 @ 01:35:52
URL: http://bajsamera.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0