Dodligt trott

Borjade dagen med att prata med pappa och Mattias. Stack sedan till posten och postade ett paket som ska till en viss gamling som fyller 50 ar snart. Jag avslutade min lediga morgon med att tillbringa en timme vid poolen. Sa skont det ar att plaska i vattnet nar det ar sa varmt ute som det ar nu.  Resten av dagen blev det arbeit. I eftermiddags stack vi till en nice sportpark med barnen och sen avslutade vi kvallen med att ata middag hos min vardmammas kompis fran Slovakien. Hon tillagade en supergod italiensk middag med bade forratt och huvudratt som verkar vara valdigt enkel att gora sa jag tankte prova det nar jag ar hemma i Sverige och har eget boende igen.Hon larde sig att laga denna ratt nar hon bodde i Italien sa den smakade genuint italiensk. Hon har en supermysig lagenhet med skitsnygg inredning(fran IKEA saklart)som hon iofs betalar overpris for. precis som alla andra i Californien. Det ar en relativt liten trea som hon betalar 1800 dollar for i manaden. Helt sjukt. Jag har borjat vanja mig vid dessa priser eftersom man maste, och bestamt med Mattias att hitta ngt i den prisklassen. Man far det iofs valdigt frascht med pool och andra roligheter for priset. Nu e klockan tio pa kvallen och jag har precis slutat,sa jag tankte lagga mig och kolla pa film till den ljuva somnen kommer.
Puss

// Linda

Kommentarer
Postat av: peson

har paketet kommit fram? puss

2009-07-02 @ 17:13:16
Postat av: Linda

hehe fragade inte du om min adress for ca tva dagar sedan? Vi har tur om det kommer fram innan jag slutar har ;)

2009-07-02 @ 18:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0