En dag på beachen i LA

Vi hade en supermysig dag på stranden där vi bla ägnade dagen åt att äta alldeles för mycket och att leka i de höga vågorna.När vi skulle resa på oss och packa ihop våra saker för att åka hem så skriker Chad "Oh my god there´s a shark in the water!" vilket självklart leder till att vi och även andra människor runtomkring oss får panik i några sekunder(ni vet som i hajen filmerna) men alla inser ganska snabbt att det bara är delfiner som är inne på väldigt grunt vatten. Så fint att se vilda delfiner så nära. Tyvärr så lyckades jag inte fånga ett enda kort på dem eftersom min mobilkamera är alldeles för slö.  Jag har iofs bilder från när jag och de andra au pairerna var på wale watching och såg en massa delfiner för några månader sen som jag tänkte ladda upp senare någon dag när jag har tid.
Här är i allafall lite bilder från gårdagen!

Pizzasnack mellan sandwiches och glass


Jag med mitt älskade Ice coffe från 7 eleven



'
 Mia frysekylling trots att det är jättevarmt i vattnet
Jag med någon konstig typ(chad) som leker baywatch i bakgrunden

Skinny Mia med sin man som gör sin "modell"pose


Puss

// Linda



Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahahaha vilken grymt het model-pose chad ligger inne med! Hahahahaha



Åh, jag vill osse till stranden o sola o bada.....här bara regnar det. FUCK!

Snart kommmer du hem, tjoho =)



Puss

2009-07-21 @ 14:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0