Fan

Jag har fått antagningsbesked från högskolan och jag klantade till det när jag ansökte. När jag ansökte så hoppades jag väldigt mycket på business management (som är KY utbildning, alltså inte med i denna ansökan)vilket jag antar inte är helt ute ur bilden än. Men vad jag gjorde var att jag ansökte till olika utbildningar i prioritetsordning som jag tyckte passa bra och visste att jag skulle bli antagen nummer fyra på listan men tänkte inte på att jag då automatiskt uteslöt nummer fem.Ååhhh dum. Nu försöker jag fixa och maila så att jag kan ändra mitt val i efterhand och därmed ha chans att gå nummer fem men jag vet inte om det fungerar. De som inte klantade sig och tänkte efter innan har ju redan blivit antagna. Jag tror inte att de kickar ut ngn av dem för att ge mig platsen. Grejen är att jag har blivit antagen till detta två gånger innan men tackat nej pga USA och min dåvarande utbildning meen jag viilll ju nuuu. Nu ska jag sura och vänta på att allt löser sig på något vis. Dumma mig. Dumma antagning.

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0