Fina soliga söndag

Igår blev det tennis, läsning av Mias nya SKITBRA manus. Fan vilken begåvning den ungen har alltså. Så stolt jag blir :) Fick sedan läsa ett annat manus som Chad har fått in på produktionsbolaget med uppgift att hjälpa manusförfattaren att fixa det. Jag höll på att dö av tristess efter 20 sidor, klar skillnad från Mias. Jag älskar att läsa manus, är det riktigt bra så känns det som när man ser en riktigt bra film, samma med motsatsen. Vi avslutade dagen med att se filmen Push...ganska bra men jag somnade hehe. Jag var lite trött efter att bara ha sovit fyra timmar natten innan. 
Nu ska vi till ett swap meet här i the valley. Tänkte shoppa lite grejer att ta med hem senare när det blir dags. Efter markanden blir det dags för mig att åka tillbaka och möta tjejerna i Irvine för mötet på stranden. Det börjar egentligen fyra men eftersom vi är lite gamla i gamet så tråkar vi lite och åker dit vid sex för att signera och sen göra ngt annat. Det är vårt sista möte så det känns inte som att vi behöver överanstränga oss för att vara roliga och sociala. 

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0