Friday I`m in love

Vaknade halv fyra inatt av att Anna skrek. Jag gjorde ett forsok att sova utan oronproppar eftersom jag har fatt for mig att de har gett mig tinnitus. Kunde sen inte somna om eftersom de turades om att grata en gang i halvtimmen,sa jag fick istallet varsta inspirationen till hur jag ska inreda var nya lagenhet nar jag kommer hem och borjade att skriva upp allt jag ville ha och gjorde en budget for varje rum. Vid fem var jag klar och lyckades sen somna om en stund senare. Kanner mig ganska seg idag men om ca tre timmar ar det dags for mig att saga hej da for helgen, sa jag overlever. Ska borja med att steka i solen i en timme vid lagunen innan det ar dags att ge sig ut pa vagarna mot LA. Nar jag kommer dit ska jag bara slanga in min packning i lagenheten och sen sticka pa shoppingrunda med Mia. Vi maste ju anvanda presentkortet jag fick av familjen pa forever 21. Vi tankte aven hinna med att ta en kaffe(aka fika) innan det ar dags att sticka hem och laga mina goda quesedillas med kalkonfars och massa gronsaker. Vad som ska handa sen ar det lite diskussion om. Mia(22) pastar att man inte kan dricka tva dagar i rad?? medan hennes man(32) vill ga ut och fira nya jobbet, aven om det ar fjarte juli och fest imorgon. Jag hade tycker att det later nice att ga ut och ta nagra drinkar men jag vet ocksa hur det brukar sluta sa jag forstar henne samtidigt.  Vi har vant oss alldeles for mycket vid att inte vara bakfulla nu nar det har varit fattiga tider, sa vi har borjat saga saker som att man forlorar ju hela dagen efter osv SKARPNING PA OSS! Nu ska jag vara lite huslig medan herren och frun i huset ar pa bio och ser pa Away we go med min pojkvan John Krasinski i huvudrollen. Ha en mysig fredagskvall! Pusss

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0