Grattis lille far

Hurra hurra for min pappa pa hans 50 ars dag! Han ar i Lettland just nu med sin flickvan och halsar pa sina fadderbarn pa ett barnhem. Bor tydligen pa ett valdigt lyxigt hotell for 300 kr per natt, later inte helt fel aven om det ar i Lettland. Igar var jag bara hemma heela dagen. Min vardmamma var ute och shoppade och tog sedan ut barnen pa eftermiddagen medan jag stadade och forberedde mat infor henne kompis besok pa kvallen. Eftersom jag var hemma hela dagen och pysslade i en lagenhet fylld med kakor och glass sa blev det att jag at massa sott. Nar man kanner sig yr och illamaende ar det nog dags att sluta och fa lite angest men istallet at jag Chef salladen jag hade gjort till middag med de andra och lyckades aven att fa i mig lite efteratt. Idag ar det sockerforbud, hur man nu ska lyckas undvika det i land som USA.
I eftermiddag tankte jag ta barnen till nagon pool istallet for lagunen. De har fatt en massa uppblasbara leksaker att underhalla sig med, vilket kan vara bra eftersom de har valdigt latt for att bli uttrakade, Nu blir det lunch vilket enligt menyn ar smorgasar men eftersom vi inte har nagot brod sa blir det lite fattigt sa jag far nog komma pa nagot battre.
Puss

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0