Jag ar ...

Jag ar sa glad att det ar torsdag idag. Hade varit trevligt att vara ledig imorgon som alla andra ar dagen innan en helgdag men mina vardforaldrar ska ga ut tillsammans pa morgonen nar jag jobbar sa det blir ingen ledighet dar.
Idag blir det poolen eller lagunen som vanligt i eftermiddag, det ar sa underbart med vadret nu. Tydligen har ni samma vader hemma i Sverige vilket jag ska forsoka att inte vara bitter over. Sjalvklart ar jag glad att ni slipper regn och kyla men en av anledningarna till att jag var glad over att jag skulle vara har over sommaren var ju vadret.  Nu ska jag stada upp lite och sen tvinga ut Anna i solen medan Katie sussar.

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0