LA baby

Idag tömde jag och städade mitt rum för att sen köra till La och påbörja min semester.  Jag är så van vid att alltid ha en massa måsten så det ska bli skönt med lite ledigt. Min första lediga dag imorgon ska jag tillbringa med Mia på the US immigration office i downtown LA, woho vad spännande :) Önskar att de kunde vara snälla och ge mig ett visum på köpet när ändå Mia får ett. Hade ju varit så underbart, synd att det inte fungerar bara. Vi tänkte göra dagen lite roligare med att köra till något köpcentrum och  shoppa upp mitt senaste Forever 21 presentkort efteråt, vilket aldrig är fel.
Nu ska vi titta lite på tv och umgås innan jag ska påbörja min sömnperiod som jag tänkte skulle vara under hela semestern. Förutom när jag solar, festar,äter, shoppar och tränar förstås..
Heej då pussgurkor snart ses vi i Svezia :) :(

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0