Mingelfest i Santa Monica

Jag har inte hunnit skriva innan i veckan trots att vi inte har gjort något speciellt. Jo, jag var ju i Carlsbad under hela onsdagen. Där fanns superbra outlets som Coach, Nine West m.fl. Barnen hindrade mig dock från att handla särskilt mycket vilket var bra om man tänker på priserna. Även om det är outlets så är det fortfarande för dyrt för min budget, Jag fick iallafall med mig ett mineralpuder som jag verkligen hoppas är bra om man tänker på priset och en fin top från Papaya.
Nu är det fredag och om en stund ska jag och Mia hämta upp Claire som bor i Universal city, för att sen brumma vidare till swap meetet i San fernando Vally.  Claire har aldrig varit där så vi tänkte väl mest strosa runt och se om vi kan hitta något extremt billigt. Efter swap meetet blir det dags att åka hem för att göra vid sig för en mingelfest som vi ska på ikväll. Chads produktionsbolag ska slås samman med ett annat som ligger i Santa Monica, så det ska bli stor invigningsfest med kändisar och annat filmfolk. Vet inte riktigt vilka kändisar de har fått tag i men det ska bli spännande att se ikväll. Claire och Fernando ska också med ikväll eftersom de precis har gjort en film och behöver knyta lite kontakter, vilket dessa fester mestadels handlar om, så det ska bli superkul.
Dags att börja dagen!
Pusss my darlings

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0