O maj gaad

Så bakis jag är idag. .och trött. Jag vaknar alltid lite efter åtta när jag har festat vilket är lite småjobbigt för både mig och min omgivning. Festen var jätterolig och päronvodkan var väldans god :) Det tyckte även mänga andra så den tog slut snabbt och ersattes av annan väldigt mycket äckligare vodka. Intressantaste personerna under kvällen var lätt tjejen som var trilling och gay, vilket hennes trillingsystrar också är.Helt sjukt.. trillingar som är gay allihopa.. och sen var det en annan tjej som berättade om sin tvåring som är megafixerad vid trender och går på kändisdiet. En tvåring som inte äter kolhydrater och är fixerad vid sitt utseende..jag vet inte om jag vill veta hur hon kommer att vara som tonåring. Anna som jag tog hand om här är nästan fyra och har ingen aning om att det finns kändisar än mindre dieter.
Nu ska jag skypa med Mattias och sen hoppas på att lyckas övertala folket här att åka till stranden trots bakfyllan. Bilderna från festen kommer i kväll istället, orkar inte nu. 

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0