Senaste dagarna

Igår blev det som sagt stranden. Tyvärr så var det många som bråkade om att komma in i rätt fil på pch så vi var inte framme förrän lite innan fyra. Men vi fick iallafall två bra timmar där innan det var dags att åka och få lite mat i oss. Det blev Wendys som är en fastfood kedja med mycket att välja mellan om man jämför med  Bk och mcdonalds. Vi körde genom West hollywood hem och där kan man bla se extremt lättklädda killar stå och dansa på pelare utanför gaybarer klockan 6 en söndagskväll. Vi avslutade dagen med att se filmen "The Queen"= sömnvarning. Den handlade mest om engelska kungafamiljens uppträdande när Diana dog, vilket är intressant men kanske inte som söndagsunderhållning. Idag började jag och Mia med att åka till intervjuer på olika restauranger för att sen tvätta och läsa i solen under resten av eftermiddagen. I morgon tänkte jag åka till stranden men har lite att pyssla med(presenter mm) inför onsdagen när jag ska åka tillbaka till OC och umgås med min värdfamilj en sista gång, så jag får se hur det blir. Planen är att jag ska möta min värdmamma hos vår frisör för att sen åka allihopa till Carlsbad vilket är en stad full med outlets. 
Nu ska vi titta lite på "dejting in the dark".
Köss

//  Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0