Helg= Los angeles

Så trött jag är efter denna veckan, behöver verkligen semester. Bara fyra arbetsdagar kvar till ledighet, woho :) Jag kom till LA redan vid tvåtiden idag och därefter ägande vi ca tre timmar åt att försöka att hitta en nice pool att spendera eftermiddagen vid. Det gick inte riktigt som vi hade tänkt det så det blev att vi åkte och köpte strandsaker som parasoll, kylbox och sololja för en heldag på stranden i morgon istället. Vi tänkte ta med Oreo(hunden) så vi har kollat upp vilka hundstränder som finns i närheten. Det blir antingen Malibu eller Long beach, båda är fina. Vi funderade på utgång i kväll men bestämde oss för att det får vänta tills i morgon eller nästa helg istället. Då jäklar ska vi vara laddade och fira att jag har avslutat mitt år som au pair. Det är lite blandade känslor nu, jag är både glad och ledsen över att jag snart ska hem. Jag önskar att jag kunde bo här halva året och i Sverige resten av halvan.  Eller kanske bara några månader om året i Sverige. Människorna är ett plus men kylan, mörkret och äckelstad är definitivt ett minus hehe. Här är så fint nu med sol och värme på dagarna och fina svala sommarkvällar. Vi var precis ute på en långpromenad med Oreo och tittade på alla mysiga hus som vi vill bo i här. Fina amerikanska hus, vill ha. Nu ska vi till 7 eleven och shoppa nödvändigheter för kvällen :)
Puss

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0