Usch

Usch vilken lang morgon. Det ar ju torsdag idag vilket ar valdigt positivt men just nu kanns det som att denna dag kommer att vara for evigt. Det ar ju fel, det ar helgerna som ska vara forevigt. Imorgon blir det LA som vanligt. Jag funderade pa om jag skulle stanna har, men bestamde att det kan jag gora nasta helg istallet eftersom att det ar sista helgen. Jag far aka tillbaka redan sondagmorgon pga au pair mote pa eftermiddagen. Det blir en BBQ pa stranden vilket inte ar forran vid tre men vi tankte sticka dit lite tidigare sa att vi kan sola och bada innan det ar dags att vara sociala.Mitt allra sista au pair mote, fan vad nice.
Nu tankte jag ta ut Katie pa en promenad i solen en stund medan Anna sussar sott(mest for att hon ska kunna fortsatta med det utan en lillasyster som skriker och later med saker)

// Linda

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

Californien låter helt klart som en dröm det med =)

ja jag var au pair i nio månader faktiskt, flyttade ihop med pojkvännen förra veckan och börjar studera i höst.

vi träffades på ett diskotek i Milano maj 2008, sen hade vi ett distansförhållande till slutet på september då jag flyttade

2009-07-10 @ 10:03:10
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0