Mandag igen

Nu ar det mandag..min nast sista mandag jag jobbar har. Darav anledningen till att mandagsangesten inte riktigt infinner sig idag :) Gardagen var super med marknad och BBQ pa newport beach. Markanden hade mycket skit men ocksa en massa bra och billiga grejer. Fick ihop nagra presenter och ett par skor till mig sjalv. Mia lyckades hitta ett par skitsnygga hogklackade for tre dollar. Markanden har oppet tisd,fred,lord och sondag varje vecka sa vi tankte ta oss dit atminstonde en gang till innan jag aker hem. Grillningen pa stranden sen var skitmysig. Jag akte dit med mina tyska babes och traffade de andra au pairerna, dar det blev det lite skvaller, hot dogs och smores. Varje gang jag gar pa au pairtraffarna sa inser jag vilken tur jag hade med familj. det finns sa jakla manga skumma och otrevliga familjer har i OC jag kunde ha hamnat hos. Fick sen saga hej da till manniskor jag inte kommer att traffa igen eftersom det ar mitt sista mote. Bestamde med Sarah och Anja att vi ska traffas i hollywood for att festa dar en sista gang om ca tva veckor.  Jag trodde inte att det skulle kannas sa jobbigt att saga hejda till OC folket eftersom jag har tillbringat mest tid i LA men seperationangest borjar verkligegen att ge sig till kanna nu. Bli nog riktigt jobbigt nar det ar dags att saga hejda till alla de andra ;( Nu ska jag ta hand om Katie som haller pa att do av uttrakning.

Puss


// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0