tva och en halv dagar dag kvar

Nu haller jag pa att packa for poolen. Det blir sista gangen jag tar dit barnen sa jag pimpade till det med lite sandwiches, godis och annat gott.  I kvall ska jag laga min och min vardmammas nya favoritratt, greek style steak med sallad. Varldens enklaste att gora. Man behover bara nagra fina stekar som man steker(till medium) med grekisk krydda(borde vi val ha i Sverige ocksa), skar upp dem i mindre bitar och serverar dem med en sallad bestande av tomat, gurka, radisor, fetaost och vinegrett( senap, olja, vinager och olivolja). Inget speciellt med god, enkel och relativt fettsnal vardagsmat. Imorgon ska vi fixa for barnens mormors ankomst och aven hinna med en avskedsmiddag for mig under kvallen. Sen pa torsdag bar det av mot LA. Jag har varit duktig och redan packat mina vaskor och allt som jag maste efterskanka till min syster. Ska bara storstada mitt rum innan jag aker ocksa vilket iofs kan ta lite tid..
Puss

// Linda

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

yes jag får bo här hur länge jag vill =)

dock måste jag fixa visum för att få börja i skolan.

jag börjar studera i höst, fashion marketing

2009-07-22 @ 10:00:12
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0