Vantar pa solen

Klockan ar nio pa morgonen och jag har sitter har och ater frukost och vantar pa att solen ska titta fram sa att jag kan lagga mig vid poolen innan det ar dags att jobba.Var nyss ute och sprang en runda vilket jag tycker ar extremt jobbigt att gora innan jag har fatt frukost i mig, kroppen har verkligen ingen energi. Det ar skont att ha det avklarat fram till torsdag iallafall. Idag ska jag nog ga till lagunen med barnen i eftermiddag. Staderskorna kommer och det blir lattare om vi haller oss undan, sa vi far hoppas att det blir supervarmt idag igen. Det ligger mellan 90-100 nu vilket jag har for mig ar mellan 37-40 grader celsius. Jag forstar att de som bor har tycker att det ar skonare nar det ar lite svalare, men med ac och pooler overallt sa kanner inte jag for att klaga direkt..
Puss



// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0