Vill till stranden



Ar inte pa g alls idag efter att ha passat barnen till tolv igar for att sen ga upp vid sju och ta hand om dem igen. Nastan som nar man ar foralder pa riktigt, verkar ju alldeles for jobbigt hehe. Problemet ar val mer att jag bara har sovit nagra timmar per natt de senaste natterna. Fast ju nu kanner jag inte for att ga och lagga mig utan jag vill till stranden. Det ar sa varmt och det var sa nice att vara pa stranden i lordags istallet for poolen for en gangs skull. Istallet ska jag laga lunch med Anna och passa dem. Dagens lunch blir min svenska spagetti och kottfarssas fast med kalkonfars och pasta istallet eftersom det tydligen ar jobbigt for barnen att ata spagetti pga sin langd(  eh skara den i mindre bitar kanske?), och darav finns det ingen i detta hus.

// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0