090610



Onsdag idag och har ar dagens frukost. Syns inte sa bra pga av kamerakvaliten pa min mobil med det ar havegrynsgrot som gommer sig under baren, mina smycken rakade aven komma med pa ett horn. Klockan ar nu nastan tio och jag har ansalange hunnit att jogga, duscha och ata frukost. Det var jobbigt imorse nar jag skulle slapa mig upp och ut och springa, men det gick battre efter ett tag. Det blev sista joggingrundan for denna veckan tror jag. Imorgon jobbar jag morgon och slutar kl 6. Darefter ska jag mota upp Sarah plus en kompis till henne pa spectrum och spendera kvallen dar,.Sen ar det ju helg och da finns det alltid tusen andra saker att gora, sa darfor tvingar jag mig sjalv att vara duktig i borjan av veckan istallet. Snart ska jag och min vardmamma ivag till frisoren och gora lite slingor. Tara hade inte tid i helgen sa jag far ga till frisoren vi brukar ga till istallet. Ska bli jatteskont, det ar sa irriterande att ga runt med slitet har. Forra gangen jag gjorde slingor sa blev jag inte helt nojd, vilket innebar att jag har gatt och varit missnojd med mitt har i flera manader nu sa det kanns bra att fa det fixat.  Maste hinna ivag och ta ut lite pengar innan dess ocksa sa jag far nog sticka ivag nu!
Puss

//Linda


Kommentarer
Postat av: Anna

OOoooooh,jag ser armbandet =)

2009-06-11 @ 20:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0