090612

Usch vad jag mar konstigt idag.Det borjade igar nar jag var pa Spectrum med att jag fick frossa,madde illa, blev lite yr och gjorde konstiga saker som att jag inte rikigt kunde rakna plaggen nar jag skulle prova dem och kopte en nastan exakt likadan top som jag kopte for nagra veckor sen. Vad ska jag med den till? Kanns som att jag far aka och byta den nar jag ar normal igen. Jag mar fortfarande illa och fryser/svettas sa feber kanske, men jag tankte att jag ska jobba anda. Min vardpappas foraldrar kommer fran Indiana idag och ska stanna over helgen sa jag far nog stada upp har lite,rensa bort massa leksaker pa verandan och fixa lunch m.m Usch palla..jag vill bara ga och lagga mig igen. Far vila nar jag kommer till LA istallet..fast det kanns lite ledsamt eftersom vi hade ju planerat att ga ut ikvall :( Jaja sluta tjura borja jobba. Ha en supermysig fredagskvall darhemma!
Puss o kram

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0