090615

Gud vad dagarna går, jag kan inte fatta att det snart är midsommar, födelsedag och sen e det nästan slut på juni och börjar att närma sig hemgång. Idag är jag fortfarande kvar i LA eftersom jag inte var helt frisk i går och bestämde med min värdmamma att det var bättre att jag stannade hemma idag, bla så att jag inte smittar resten av familjen.

Mia fick jobbet igår! Hon kommer att arbeta som servitris, bartender m.m på den kubanska restaurangen. Tyvärr ligger den ganska långt in i la, förbi hollywood så det är en bit att köra varje gång hon ska jobba men det kan det ju lätt vara värt om det gör att det kan stanna här. Vi bestämde för att fira på souplantation i beverly hills med sallad,soppor och frozen yougurt. Eftersom jag e sjuk och inte kan behålla maten så åt jag bara lite, vilket inte är så kul när man har världens godaste buffe framför sig. Men det lilla jag åt var mams. Vi träffades några svenska tjejer när vi stod i kön där vilket alltid är kul. Vi pratade lite snabbt med dem innan vi åt för att sen träffa dem igen när vi skulle betala parkeringsbiljetten. Vi såg inte att de var där utan hörde bara Chad skrika jävla ''''' efter oss när vi gick mot bilen medan han stod kvar i kön.När vi vänder oss om ser vi dessa tjejer stå och stirra på oss, väldigt chockade innan de började att skratta. Han skulle återigen skryta med sina svenska kunskaper och förstår kanske inte helt hur fult det är att skrika efter två tjejer hehe. Han ursäktade det med att det är sådant vi har lärt honom och sa sedan fraser som hur mår du, jag mår bra osv istället vilket vägde upp det första ordvalet. 
Nu ska vi följa med Chad på en intervju, önska honom lycka till!
Hej sålänge

puss

/lLinda 

Kommentarer
Postat av: lina.

hurra för mia!!! jag håller tummarna för chad!

det här med henkes pappa..du förstår inte vilken olycka du bringar mig...på torsdag måste jag shota åtta shot på raken som straff. åtta st åttor, guud låt det vara ngt gott, ej fernet!



assjuk e jag, precis som du & gnäller om det vanliga: mammas kjol,& att ingen märkt om jag dog i hallen & blev uppkäkad av katten! :( puss

2009-06-15 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0