Även idag..

Även idag började vi med en fika på Portos. Har sedan dess länsat hela burbank efter jobb åt Mia.  Tror att jag släppte av henne på ca 40 restauranger utan någon tur. Arbetslösheten har stigit till 11.5 procent här i Californien så det ser inte så lovande ut. Problemet är även att det just nu är sommar, vilket betyder att alla college och high school studenter också söker serveringsjobb. Passade även på att sticka in en snabbis till forever 21 när vi ändå var i krokarna. Jag försöker att vara lite praktisk och tänka på att köpa kläder för klimatet i Sverige men det är svårt när man shoppar i juni så det fick bli lite sommarkläder istället.  Nu ska vi snart till Claire och se om vi hittar bra eller dåliga saker med allas senaste manus. Jag är inte utbildad manusförfattare men mitt otränade öga kan ändå se om något passar/inte passar in i sammanhanget, och därav vara till hjälp.
Dags att sticka!

// Linda

Kommentarer
Postat av: Sarah Kullenberg

Grattis Grattis på din födelsedag..En dag för tidigt jag vet men tänkte nu när jag ändå är ute på nätet.Hoppas att du får en fin dag.Kram

2009-06-22 @ 18:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0