Bjornarna sover

Bada barnen ligger och sover i sitt lugna bo for en gangs skull. Jag sitter har och knaprar pa lite mac & cheese kex som var over fran nar de var pa stranden hardomdagen, vilket betyder att jag aven far lite grus pa kopet att tugga pa. Jag onskar att det kunde bli fredag nu sa att jag kan vara ledig och ha det mysigt i LA. Pa senaste har jag overgivit Orange county helt pa helgerna for LA. Storsta anledningen ar att jag kanner att tiden gar sa fort och jag vill helst tillbringa den sista tiden har med mina basta vanner. Det ar kul att umgas med tjejerna i OC ocksa, men eftersom jag kommer att bo narmare dem nar vi val ar hemma i Europa an vad jag kommer att bo LA folket sa blir de prioritet nummer ett. I helgen ar det den fjarde juli, nationaldagen. Jaa, det ska firas med BBQ och alkohol vid poolen hos dannis pojkvan. Hon har haft en sex veckors paus nar det galler alkohol men nu jaklar e det over och ska firas pa amerikas fodelsedag.  Jag och Mia ska aven shoppa upp mina fodelsedagspresentkort vilket ska bli skojskoj. Skuldfri shopping ar asbra. 
Nu e det dags for mig att packa sa att allt e klart for humle och dumle nar det vaknar upp ur sin dvala. Hoppas att resten av dagen gar snabbt sa det kan bli en dag narmare helg.


Jag vill till LA nuu

//  Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0