Dags att..

satta sig i bilen och kora ivag. Har min vardmammas fiina bil denna helgen med cd spelare(mp3 hade varit megalyx)och allt, Sant uppskattas efter att bara ha haft radio i nastan ett ar. Plus att jag aven kan fa in fyra pers till i bilen vilket jag verkligen inte kan i pickupen, lyxlyx. Nu ska jag aka inom target och kopa en bra skiva att lyssna pa ocksa sa att jag kan ha lite bra musica nar jag sitter i bilkoerna. Vet inte an vad som hander ikvall men vad vi an gor sa kommer det att inga vin och ngn god mat. Ar jattesugen pa att festa men eftersom ingen har bjudit oss till ngn fest och pengar behovs sparas i dessa krisiga tider sa kanske vi far noja oss med att stanna hemma. Dags att sticka!
Hej sa lange :)

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0