Dricka och filmpremiär hos Claire och Fernando

I går blev det dricka och filmvisning av filmen The Grover complex som Mia och Chad har varit med och arbetat som konsulter till. Mia har även en statistroll och deras förra bil hade äran att köras av huvudrollsinnehavaren Fernando under hela filmen. Fernando är även författaren och Claire är huvudproducent. När jag och min sambo kom i somras så satt vi tillsammans med dem och läste igenom manuset för att hitta ändringar. Nu ett år  och x antal (många)dollar senare är detta en fantastisk film. Jag satte mig ner igår och förväntade mig att den skulle vara okej eftersom det är deras första stora projekt efter New york film academy, men detta var inget som såg amatörmässigt ut överhuvudtaget. Så kom ihåg namnet The Grover complex. Den är just nu på väg till filmfestivaler och sen får vi se vad som händer. Jag är i allafall så jäkla stolt över dem allihopa. Detta var bara en förhandstitt hemma, sen blir det den riktiga premiären på WB,dit alla som har arbetat med filmen plus gäster får komma, så det ska bli kul. Ni får lite bilder här nedan på de blivande kändisarna och lilla mig:)
Idag har vi bara hunnit att äta och shoppa lite snabbt och klockan är nästan fem. Vet inte var tiden tog vägen. Ikväll har vi en massa att fixa för ett litet projekt som Mia och Chad har på gång under morgondagen. Därefter är det dags för mig att åka tillbaka till Irvine.


Lite shopping på Vons innan



Claire gör sexypose


Mia och Claire 


Chad och "Grover" Fernando


Jag och underbara Miss Wasmund











Kort svensk och lång americana


Jag med den kända boxaren blablabla

Nu  e det fixardags!

//Linda





Kommentarer
Postat av: ericaandersson

oj vilken längd skillnad:) hihi fin blogg! kram

2009-06-08 @ 14:46:55
URL: http://jobbiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0