Formiddag

Jag hade inte tid eller ork att skriva igar pga mycket att gora och somnbrist natten innan. Jag onskar att somnbristen hade var pga att jag festade och firade min fodelsedag hela natten, men det vara bara av den sorgliga anledningen att jag at alldeles for mycket socker och brande mig dessutom i solen pa dagen sa hela kroppen kliade och jag hade for mycket energi. Dagen var helt ok igar aven om jag var trott. Det var min vardmammas lediga dag sa allt var forstas lugnare an vanligt. Jag akte och hamtade hennes bil fran annu en verkstad, tredje i rad. Motorn haller pa att haverera eftersom nagon korde med en lysande oljelampa i en manad..Efter bilhamtningen sa blev det en vanda till lagunen for oss allihopa.  Eftermiddagarna har ar jattevarma medans morgnarna fortfarande ar ganska graa och kalla, vilket tydligen ska andras nasta vecka till riktig Californienahetta. Jaa sola o bada heela tiden :)
Dags for lunch! Ja tror att det blir en enkel nudelsoppa med gronsaker och lite ost till minisarna eftersom denna ratt enligt anna ar very very tasty.
Puss

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0