Forsta fodelsedagsfirandet avslutat

Jag hade en jattebra fodelsedag trots att det var en vanlig arbetsdag. Under eftermiddagen gick jag med galning ett och tva till lagunen som var perfekt for dem med grunt vatten och sandstrand. Vi gick sedan hem och motte mina vardforaldrar for att aka till sushi resturangen, som lag i ett asiatisktutomhus kopcentrum. Det var ganska nice med olika asiatiska restauranger, hello kitty affar och annat som kommer fran asien.  Sushin var supergod och man fick myycket mat, vilket annars inte ar sa vanligt nar det galler sushi.  I present fick jag ett presentkort pa forever 21 och pengar att ha med till Santa Barbara i helgen plus da middagen och frozen yougurt som vi gick och at pa yougurtland till efteratt. Yougurtland ar verkligen himlen for mig. Man valjer mellan massa olika sorters frozen yougurt som man tar sjalv for att sen valja olika sorters strossel och topping. Sen betalar man efter vad det vager. Finns det ngt sadant i Sverige? Annars tycker jag latt att det ska inforas. Att jag har megakramp i magen har inte med saken att gora, det var latt vart det. Skulle traffat Sarah och nagra andra efterat men vi kom inte hem forran vid nio och efter att vi pratat i telefon ett tag sa blev klockan helt plotsligt tio sa vi bokade om vart dejt annu en gang. Pa torsdag ska vi gora ett nytt forsok igen. Det var flera veckor sedan vi sags sa jag hoppas att vi lyckas denna gangen. Hon skulle gora ett forsok att trosta mig och sa - jamen 25 ar ju inte gammalt, jag menar det ar ju inte lika ungt som tjugo(som hon ar) men anda. Haha tack nu kanns det mycket battre, jakla smabarn.
Nu ska jag titta pa lite tv och sen sussa.
Goodnatt

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0