forsta juni

Vad konstig att det redan ar juni. Det kanns mer som att det ar vinter har, skittrakigt. Verkar desto roligare darhemma med sommar och mys. Pratade lite snabbt med min sambibambi i morse och vi har fatt nyckeln till nya lagenheten idag .Sa nu ska han borja att flytta in dar vilket kanns ganska skoj aven om jag inte ar dar. Jag har inte ens en aning om hur den ser ut. Har iofs sett planlosningen men det ar allt. Detta ar var andra flytt dar jag inte vet innan, nastan som en liten tradition nu ju. Dagen har borjade med att vi akte till en bilverkstad for att hamta min vardmammas bil, som enligt de som jobbar dar behovde en helt ny motor vilket sjalvklart ar superdyrt. Sa vi hamtade bilen for att kora den till en annan verkstad dar de sa att motorn inte alls behovde bytas utan det var bara en liten grej som behovde bytas for 150 dollar. Det ar fruktansvart att de har sadan makt att lura folk med vad som helst. Hade vi trott pa forsta stallet sa hade det kostat henne flera tusen dollar nar hon redan har en valfungerande motor. Nu ar jag hemma med barnen, varav en sover och har precis atit lite lunch. Kottfarsfylld paprika, ett slovakiskt recept. Ska leka med bebisen nu utan att somna tankte jag.  Var av ngn anledning vaken i tre timmar i natt mellan 3-7. Nar jag sen skulle upp vid halv atta var jag lagom pigg.
Blabla ha en bra kvall
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0