God morgon

Kvallen igar var val relativt ospannande som vanligt pa vardagarna. Jag sprang en runda efter att jag slutade for dagen. Tog en dusch och provade mitt nya blond schampoo(John Frieda)som jag kopte pa  markanden i sondags. Far val vanta ett tag innan jag marker ngn skillnad, om jag marker ngn vill saga. At sedan en god Chef salad (Skinka, lite ost, sallad, agg) med lite extra gronsaker tillredd av moi, tillsammans med familjen.Det ar en sadan vacker syn nar en barnfamilj sitter och ater. Mat kastas omkring, ngn sitter och skriker under bordet medan vi vuxna forsoker att prata och det ser ut som att dar har varit ett krig nar vi ar fardiga..valdigt lugnt och harmoniskt. Tittade sedan pa Bachelorette som jag har blivit helt fast i har. Forst var det bachelor i hostas och nu detta. Det kanns som att det inte riktigt fungerade i Sverige men har ar det verkligen stora samtalamnet speciellt som med the bachelor nar det narmade sig slutet och killen valde forst en for att sen andra sig. Alla pratade om det och han var med i alla skvallertidningar. Borde vi/dom skaffa sig ett liv har kanske hehe. Sag darefter ett sjukt program som heter  here comes the newlyweds, dar nygifta tavlar om pengar och bor i ett hus tillsammans. Det kanske gar i Sverige ocksa, ingen aning.
Tisdag idag, en av de tva samsta dagarna i veckan. Tva grejer gor det annu samre idag. Vadret ar fortfarande gratt och kallt( att Californien har jattemanga soldagar borjar att kannas som en logn) och jag jobbar eftermiddag 11.30- 21.30:(
Det positiva ar fortfarande flytten darhemma. Min M haller pa att avsluta packningen for att flytta in de forsta sakerna i lagenheten i morgon..ah jag alskar att flytta e sa roligt aven om jag bara ar passiv deltagare i flytten, kanske annu battre iofs hehe, slipper allt det tunga och overlamnar det at alla vara nara och kara darhemma istallet. Kanns faktiskt lite taskigt men men jag far gora alla en snall gentjanst nar jag kommer hem istallet. En inflyttningsfest kanske skulle vaga upp det :)
Nu e det dags att ta pa mig raserskorna och springa lite.
Ha en bra kvall :)

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0