Hej Californiensommar..

Saja, nu ar antligen solen och varmen tillbaka. Jag hoppas att det haller for annars maste jag aterga till mitt gamla trakhumor igen. Nu kanske det antligen kan bli sadar somrigt och mysigt har igen. Att aka till stranden eller bara slappa vid poolen blir aterigen ett alternativ. En annan positiv sak ar att min vardpappa kom hem med digtalboxar till alla tv:arna i huset sa vi kan aterigen se pa tv.  Jag saknade val mest att kunna ha igang tv:n nar jag pysslade med annat i mitt rum. Jag ar ljudberoende och klarar inte av for mycket tystnad. Det ljud som jag kanske helst skulla vara utan ar barngrat/skrik men annars blir jag lugn av att hora tex tv ljud, bilar utanfor och folk som pratar runtomkring en. Jag har alltid svart att sova i lugnare miljoer eftersom det gor mig nervos, medan jag sover som bast nar jag ar mitt i stan och omringad av manniskor och hus.

Nu ska jag vanta pa att staderskan ska komma och sen ar det dags att ga ut i solen en svang. Funderar pa att ga till lagunen med dem med det ar alltid sa mycket grejer som ska med om det ska bada och sen nar det val kommer i sa ar det for kallt efter fem minuter och da far man ta upp dem igen. Battre ar det nar man bara har sig sjalv och sina egna grejer att komma ihag.
Nu ar Chad pa annu en intervju forresten, hoppas det gar vagen! Har ar mannen ifraga (sa att ni vet vem ni ska onska lycka till) plus deras buse till hund, tagen av hans kara hustru Mrs Thompson igar



// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0