Helgen slut :)

Det blev lite val myckety shoppat pa marknaden plus en vanda pa walmart sa nu har jag lite penga angest..har nu nya fyra par nya solglasogon, smink, duschgrejs, skor och lite annat bra att ha. Jag alskar verkligen marknaden,dar finns allt man inte visste att man behovde. Hamtade upp Emma efter markanden och akte till souplantation dar vi frossade i sallad, soppa, muffin och glass. Blev en lang vilopaus pa en filt i en park efter det for att komma over illamaendet hehe. Kvallen avslutades med lite minigolf, vilken jag vann :) Sarah fragade om vi inte skulle komma till spectrum en vanda men jag kande att jag inte orkade va mer aktiv idag, sa nu e jag hemma och ska se om det gar ngt bra pa tv ikvall.  I morgon ar det dags att ta hand om barnen igen. Har bara sju arbetsveckor kvar, tiden gar sa sjukt snabbt. Sen har jag tre veckors semester innan det ar dags att satta mig pa planet hem.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0