Hurra hurra pa min fodelsedag

Blev jatteglad i morse nar forst mamma och sen pappa ringde och grattade. Mamma och Filip var ute och seglade med 24 grader och sol, medan jag fyller ar har i gratt vader och dessutom ska jobba i tio timmar. Var ar rattvisan? Fick aven ett grattissamtal av Lina igar da jag reagerar med att fa  en panik aldersangest attack. Men senare igar traffade jag min LCC som sa att jag inte alls sag ut som 25, vilket varme lite och nar jag vaknade imorse sa var dar inga rynkor sa jag behover inte checka in pa ett aldreboende an. Jag ar bara sa forvirrad, varfor aldras jag? Jag ska ju alltid vara ung, men nu ser det ut som att det inte kommer att bli sa. Ikvall ska jag ut och ata sushi med familjen. Funderar pa om jag ska umgas med tyska maffian efterat eller om jag ska vara trakig och istallet ta mig sjalv pa en shoppingrunda. Ibland ar det ganska mysigt att shoppa sjalv eftersom ingen kan gnalla pa att man tar hundra ar pa sig, vilket jag vet att jag gor,men hur ska man annars kunna hitta nagot? Nu ska jag ringa systeryster och fortsatta samtalet som avbrots av barnen.
Grattis till mig sjalv for att jag har lyckas overleva i 25 ar trots att jag ar sa klantig!
Kra,m

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0