Just nu

Jag har gjort matsack till bebbarna, packat allt for lagunen och Katie sitter och mumsar pa macaronisoppa med ost och svamp medan anna fortfarande sover, vilken bra nanny jag ar ibland. Jag vill ut i solen nuu, fast jag vill iofs att hon ska sova sa lange som mojligt, trotta barn ar inget skoj alls.  Idag slutar jag klockan sex och det betyder att jag maste vara duktig och ta tag i springandet igen. Nar man inte har tid sa ar det en bra ursakt for att inte gora nagot. Sarah skulle ringa nar hon hade slutat idag sa vi ska se om vi lyckas med svarigheten att traffas. Vi har pratat om att ga pa en dollars bion eller kanske hanga lite pa nagon av spa avdelningarna i omradet. Nu ska jag ta ut Katie medan vi vantar pa att Anna ska vakna. Puss

// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0