Le tisdag

Nu har jag bara ca tre veckor kvar har och sen ska jag vara ledig woho :) Sola, bada och shoppa hoppas jag pa, om det nu inte ar sa att Mia och Chad maste flytta till Colorado, vilket betyder att jag isafall maste dit mina sista veckor for att inte bli hemlos..fast de har val sol och malls dar ocksa antar jag. Denver ar egentligen en vinterstad men dar ar sakert fint pa sommaren ocksa. Fast nu hoppas vi pa att de far stanna i LA. Det ar dags att allting slutar ga emot oss och borjar att vanda..Lina sager att det kommer att fixa sig med min utbildning sa da tror vi pa det. Jag har alltid socionom eller aldrepedagog fordjupning att fortsatta pa istallet men det passar inte lika bra for min nuvarandre framtidsplan sa jag hoppas fortfarande pa business management..
Nu ska jag stada upp har lite efter morgonens storm sen blir det ut i solen en svang med Anna innan det ar dags for lunch som idag blir pastasoppa med gronskaker ala Linda.
Puss

// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0