Michael Jackson e dod

Sa skumt, inte ovantat men skumt. Han var the king of pop sa det maste vara och bli lika stort som nar Elvis the king of rock dog. Sorgligt iallafall. Sag pa nyheterna att de har fatt sparra av hans stjarna eftersom alla trangs och vill dit.
Fran det till nagot annat som ar lite relaterat med tanke pa kandisar. Mia och Chad har blivit indbjudna till LA filmfestival ikvall sa de ska dit om en stund. JAG VILL OCKSA JU! Vad kul att mingla med filmfolk och kandisar..blir kanske min tur om jag flyttar hit pa riktigt. Ska jag kanske sluta gnalla om sant nar nagon har dott? Men de kommer sakert att hedra honom pa ngt satt pa festivalen..han var en jakligt bra artist iallafall.

// Linda

Kommentarer
Postat av: Randy

Helt sjukt att han är död!

2009-06-26 @ 14:43:08
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0