Solen ar haar

Nu har antligen solen kommit tillbaka, bara tillfalligt men anda. Jag vill till stranden och inte sitta instangd har medan alla sover.  Det blir val ut en svang nar de har vaknat. Fast till lekplatsen och inte till stranden, nastan samma sak ju hehe. Vad skont det ar att vara har forresten denna tiden vid aret. Jag brukar alltid fa aldersangest och kanna mig gammal nar det e studenttider. nu slipper jag tanka pa sant. Har e bara high school studenter som slutar skolan och det marks inte ens. Varje ar vid denna tiden sa brukar jag ta mig nagra sekunder till att rakna ut hur manga ar sedan jag tog studenten..i ar var det sex ar sedan..usch nu fick jag anda angest, fy vad obehagligt. Fast om jag ska tanka positivt pa att det var ett tag sedan ,sa var det faktiskt en ganska jobbig tid. Inte studentveckan och sommaren darefter, men hosten. Jag tillhorde en av dem som inte hade en aning om vad jag skulle gora med mitt liv, vilket ledde till angest, stress och panik. Jag tror att det tog ett ar innan jag hade livet pa plats igen. Aven om jag gjorde saker under tiden som att ta korkort, jobba och plugga pa komvux sa kandes det anda konstigt och fel. Nu slipper jag det, ska bara invanta angesten som kommer att komma runt min 25 ars dag, vilket ar snart..kanske ska borja att forbereda mig. Det enda jag kan trosta mig med ar att jag kommer att fira den i LA vilket ju ar ganska nice.Har firade jag forovrigt aven min 24ars dag sa det kanske ar min nya grej :) Naj nasta ar vill jag fira den hemma med vanner och familj. Det ar sa mysigt i Sverige da runt midsommar, aven om inte vadret alltid ar sa bra, men sjalva sommarkanslan ar fin. Och sill,nypotatis,graddfil och jordgubbar vill jag helst inte var utan ett ar till...ah nu vill jag aka hem, kanske skulle ta en overraskningstripp igen. Kan gora en en gang i manaden innan det ar dags pa riktigt haha
Nej nu ar det dags att arbeit!

/Linda

Kommentarer
Postat av: Ida

fin blogg du har :)



vore jättegulligt om du ville rösta på mig som veckans blogg! :)

Nr1- Idas lilla blogg. Tack =)

http://malinhee.blogg.se/2009/june/rosta.html#comment

2009-06-06 @ 21:26:19
URL: http://perfektioon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0