Stora kakatardagen

Fy pa mig, jag borjade dagen sa bra med havegrynsgrot till frukost och kyckling med fullkornsris och gronsaker till lunch for att sen agna eftermiddagen at att kranga kakor. Om jag ska trosta mig lite sa at min partner in crime, katie 1 ar, lika mycket som mig. Det blev strawberry shortcake och muffins som vi fick med hem i doggybag fran restaurangen igar. Jag har bestamt mig for att trotsa det landet genom att inte ga upp en massa i vikt har, men det ar en kamp med alla deras goda desserter som standigt finns tillgangligt.  Anna fick innehallet i sin doggybag till lunch, vilket var nagra sletna mac & cheese, en nastan helt uppaten bit melon och en sked som hon lyckades sno med sig. Bra man ska borja sno med sig grejer tidigt, speciellt nu nar ekonomin ar sa dalig och allt .
Jag har en liten andingspaus nu medan de sover, tror att Anna kommer att vakna om nagra minuter sa far passa pa att njuta av stunden. Ser fram emot morgondagen, antligen fredag igen. Da ska jag packa mitt lilla helgbagage och fara ivag till staden i mitt liv, LA. Det ar nagot speciellt med denna stad (som sakert alla redan vet), men det ar svart att beskriva vad. Det ar faktiskt inte sa fint enligt mig, jo sjalvklart i Beverly hills och sadana omraden men annars ar Orange county mycket finare med gronomraden, manga fina strander, apelsinodlingar och lyxiga hus..problemet ar att har faktiskt ar ganska dott. Det ar alltid folk ute och sa men det ar oftast manniskor under 22(fram till college slutar) eller over 35. Under aren mellan uppvaxten och fram tills dess att man skaffar egen familj, sa finns det inget direkt som lockar har.  LA ar den perfekta staden att bo i under aren mellan , eller aven efter ,men det ar dar man ska bo om man vill att saker ska handa runtomkring en, Det ar svart att bli uttrakad dar, vilket ar perfekt for mig.
Nu ska jag fortsatta dagen och INTE ata mer sott hehe





     / Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0