Tänk att vara ledig

Fy vad jag önskar att jag kunde stanna här i la och vara ledig idag när det är så soligt och varmt.  Men måndag är måndag. Chad håller på att göra sig redo för en dag på produktionsbolaget och jag ska snart köra Mia till en spritaffär och se om hon kan få jobb där innan jag kör vidare till Irvine, En spritaffär är ju verkligen klyschan när det gäller vad som alltid blir rånat i filmer, tyvärr också i verkligheten men måste man ha ett jobb så kan man inte vara kräsen. Örk, nu måste jag göra vid mig och packa. Längtar redan till nästa helg när vi ska till Santa Barbara och ha ett stort blont födelsedagsfirande. Både jag, Chads mamma + två fastrar fyller år i denna vevan så vi ska slå ihop allas födelsedagar och ta det på en gång.  Så det blir en liten minisemester eftersom det blir med övernattning också. Nicenice!

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0