090618

Chad fick tva jobb igar! Ett i en affar som heter smart & finals och ett pa ett produktionsbolag. Han borjade pa produktionsbolaget idag sa vi far hoppas att det gar riktigt bra for honom. Sa stolt jag ar over dem bada for att de kampar sa och lyckas med det omojliga, att hitta jobb nar arbetslosheten stiger och ingen har rad att anstalla. Grattis grattis :)

Igar sa akte vi till Newport beach pa eftermiddagen. Jag fixade smorgasar, nu nar vi har barn med och allt sa maste man vara lite huslig av sig. Vi gick aldrig i vattnet eftersom att det inte riktigt har hunnit varmas upp an, men dar var manga andra som bade surfade och badade. Sommarlovet har borjat for de flesta nu, vilket kanns ganska mysigt aven for mig eftersom det ar mer folk ute overallt da. Jag tror att det blir poolen eller lagunen i eftermiddag om inte Katie vaknar forsent efter sitt eftermiddagssov. Sa jakla gott det ar med sol och varme, jag onskar att vi kunde fa mer av det i Sverige. Da hade allting varit sa mycket roligare dar.
Nu ska jag leka lite med Anna och vara latsasvanner tinkerbell och trolinda. De ar osynliga sa det forsvarar det hela men jag ska gora mitt basta for att underhalla dem anda. Sen blir det lite lunch i form av ugnspizza for barnen och nagot annat trakigt for mig. Imorgon ar det midsommar, avis avis pa alla er som far fira det! Men efter att jag har slutat pa kvallen sa ska jag slanga mig ut i trafiken och vidare till IKEA for att fixa lite gott att ta med till Thompsons. Visste ni forresten att Chads efternamn Thompson egenligen ar Tronsson, men det forandrades nar hans slaktingar kom hit fran norge for lange sedan sa att det skulle bli mer amerikanskt, darav Thompson.Mm sa man kan saga att han ar fran skandinavien han ocksa.

                                


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0