Sverige sverige





En svensk lanthandel som ligger i LA i narheten av Mias nya jobb. De har tydligen varit dar och handlat forr men jag hade inte sett den innan vi korde forbi dar haromdagen. Agaren dar trodde inte pa att Mia var svensk nar hon var dar forra gangen, trots att hon pratade svenska,hehe sa skumt. Den var stang nar vi kom dit men vi tankte att nu nar det ar midsommar och allt i Sverige till helgen sa hade det passat bra om v hade kunnat kopa lite svenskt lite senare i veckan nar det har oppet igen. Annars har vi ju alltid IKEA om det skulle krisa pa sillfronten.

Jag ar tillbaka i Irvine nu. Min dator gick ju som sagt sonder for nagra veckor sedan och den ar sa pass gammal att jag later den vara istallet for att fixa den. Detta betyder att jag inte har nagon dator forutom nar jag kan lana familjens. Men nu har jag ingen tv heller efter som allt gick over till digitalt i fredags. Kanns som ett nunnerum nu utan allt skoj. Vad trakigt det maste varit forr nar inget av detta fanns.
Borjar att jobba snart sa jag far val ta tag i mitt liv for dagen nu.
Puss

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0