Gardagen var ...

Gardagen var precis som jag onskade,mkt battre an tisdagen, lite rorig med bra i det hela. Min vardmamma var ledig fran jobbet, vilket forstas underlattade valdigt mycket. Jag borjade min arbetsdag med att jag skulle lamna in bilen pa verkstad och hamta upp min vardmammas. Tyvarr kunde jag inte flytta fram satet i hennes bil nar jag skulle kora ivag eftersom det hade gatt sonder. Allt ska vara automatiskt har= allting gar sonder valdigt latt. Sa jag fick lamna in hennes bil igen pa lagning och kora hem min egen utan att fa ngn service pa den. Problemet ar att mina vindrutetorkare inte fungerar och pa fredag ska jag kora till LA  nar det ska bli regn och storm. Inte sa spannande att kora hela den vagen i regn utan att kunna se nagot.Jag bad att fa pengar till att kopa och byta dem sjalv, men det kan man ju inte, battre om kunniga manniskor far skota det hehe.
Pa kvallen gick vi ut och at pa MIMIS med nagra av Z:s vanner som ocksa ar fran slovakien. Kvallen borjade med att jag slappte svangdorren nar jag hade tagit Anna till toaletten som man gor nar man gar ut. Tydligen hade hon ngn sekund tidigare tyckt att det var en bra ide att stoppa in handen i springan, sa den klamdes. Sa det blev ca 45 minuter av grat innan det lugnade ner sig. Sen blev det ungefar fem minuters lugn och ro medans alla at tills barnen blev uttrakade och borjade att springa rundor.Jag brukar vara en av de personerna som tycker att det ar ganska jobbigt nar det springer fram en massa barn till en om man sitter pa resturang och forsoker att ata. Nu fick jag uppleva det motsatta lite. Hennes vanner hade ocksa med sig sin son, som ar tva ar. Sa resten av kvallen fick vi turas om att jaga tre sma barn som tyckte det var jattekul att springa och klatta upp i de andra gasternas soffor.Sjalvklart slog de sig med jamna mellanrum ocksa sa gasterna fick aven njuta av mer grat efter att Anna hade avslutat sitt. Dagar tills jag ska ha barn: 2843882.
Var hos Emma en svang efter att jag hade slutat. Hon haller pa att packa for flytten till helgen sa jag fick en pase saker att arva, precis som nar vi fick nar Sandra akte hem for nagra manader sedan. Undrar vem som ska fa arva mitt nar jag aker hem? Det blev i allafall bra saker som smirnoff ice(alltid behovligt), mina egna gamla cigg fran nar vi senast var ute, en flaska listerine, lappglans(oanvant hehe) och en flaska after sun som forst arvdes fran Sandra for att sen ga via emma till mig.
Nu funderar jag pa om jag ska  simma idag eller ut och jogga som vanligt..vadret suger fortfarande sa det far nog bli det vanliga. Poolen ar uppvarmd men det e anda inget kul nar man inte kan ligga i solen efter. Jag minns, jag minns for ett tag sen nar vadret var sa fint och man kunde aka till stranden precis som man ska i Cali.. vill ha soool nuu! Lagger ut nagra gamla bilder fran tiden innan solen overgav mig. Bilderna ar tagna pa Corona del Mar.








Tyska maffian : Anja, Sarah och Kathys arm i hornet. Svenska maffian mittemot
fick inte vara med pa bild denna gangen.

Ha en fin kvall!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0